2015. szeptember 22., kedd

Kritika Kedd

Kukucs!
Szóval ez nem egy rész, hanem egy fanfiction kritika! A Dögölj meg Harry Styles című blogról. (ha a kritikát nem is de az utó iratot mindenki olvassa el)!

Kinézet:
Őszintén mondom, én nem vagyok az az ember, aki annyira foglalkozik egy blog designával, de a tiédnél adnék egy tanácsot. Olvastam és el kezdtem random könnyezni, mert annyira picik a betűk, és elütnek a háttértől, hogy a szemnek nehéz feldolgoznia. A következő vélemény a sajátom, de senkinek sem ugyanolyan az ízlése, szóval engem a fejléc színei kicsit zavarnak, mert nagyon rikító.

Egyéb:
Úgy gondolom, hogy a részek gyakorisága elég nagy szórást mutat, de ez is mindenkinek szíve joga, hogy kinek hogyan engedi az ideje írni egy új részt. Azért itt is egy tanács: Ne azért csináld, mert kötelességed, hiszen már elkezdtél egy blogot, csináld az élményért, szeress írni és ne erőltetni kelljen kifelé a szavakat, hanem csak úgy jöjjenek folyamatosan.

Történet:
Az elején nagyon vártam a sablonos sztori átalakulását. Nem mondom, hogy úgy történt, ahogy elképzeltem, de maga a történet jó. A tartalomban felfedeztem ugyan helyesírási hibákat, nem olyan sokat, de azért voltak benne (persze nem mondom, hogy minden blog teljesen helyes, mindenki ejthet hibákat). Nagyon sok párbeszédet raksz bele és a helyszín se derül ki mindig, illetve nagyon nehéz követni a szálakat véleményem szerint. Harry és Emma közel se ismerteti a gondolatait, legalábbis nem eléggé. Én úgy vagyok vele, hogy lehet egy sztori nagyon jó és nem annyira stílusosan megfogalmazva, de akkor a történet legyen NAGYON jó. A te esetedben a történet nem rossz, de sajnos nem tudja kiütni azt a formát, ahogy, leírod. Az én véleményem szerint, bővebben kéne fogalmaznod és nem lényegre törően leírni a dolgokat. Azt már te döntöd el, hogy adsz-e a véleményemre J

Remélem tudtam segíteni. A történted érdekel így a 8. rész fele, szóval nézegetni fogom, de szerintem ebből ki lehet többet is hozni!

All the love
xx T

PS: A meglepetéssel kapcsolatban, szeretnék véleményeket kérni. Szóval, szerencsém van megnézni a fiúkat élőben az O2 arénában 28.-án Hétfőn. Mindenképpen lesz belőle vlog, ami fent lesz a youtube csatornámon. A kérdésem az, hogy szeretnétek, hogy jelezzem itt a blogon, amikor felteszem, illetve szeretnétek-e "exkluzív" képeket/videókat? A véleményeteket kommentbe jelezzétek. 
PS2: Remélem mindenki hallotta az Infinity-t. Szerintem zseniális<3


1 megjegyzés: