2015. július 22., szerda

#5YearsOfOneDirection

Kukucs!
5 év...
Egy ember életében 5 év, igen is sokat számít. Ez a bejegyzés a blogon az elmúlt 5 évről fog szólni. 1825 napja létezik a One Direction. Én személy szerint 1011 napja vagyok directioner.
Miért nem hagytam őket ott? Mert összeraktak, abból a létből ahol voltam, fel szedtek a földről és reményt tártak a szemem elé. Ezért pedig nagyon sokkal tartozom nekik.
El akarom-e őket valaha felejteni? Nem, soha. Szeretnék majd az az anyuka lenni, aki majd büszkén énekelgeti otthon 07.23-án a dalaikat, és aki 03.25-én leül a szobába, és felidézi a keserves érzést.
Velük voltam-e mindig? Igen, mindig. Ha nevettek, nevettem velük. Ha sírtak, akkor én is sírtam. Az ő fájdalmuk az én fájdalmam, és az ő örömük az én örömöm.
Sokan kérdezik, hogy hogyan tudok olyan embereket szeretni, akiket nem is ismerek személyesen. Hát erre az a válaszom, hogy fogalmam sincs, hogyan alakult ki ekkora kötődés köztem és a fiúk közt, de cseppet sem bántam meg, hogy így történt.
Most pedig jön a nagy kérdés!
Ki hogyan ünnepli az 5.-ik évfordulót.
Én, személy szerint hangosan nyomatom a zenéiket, és ugrálok rájuk, na meg tweettelek :D
Most pedig szeretnénk megmutatni nektek egy-két, pontosabban két videót. Mindkettő a fiúkról.
Ebben én beszélek: https://www.youtube.com/watch?v=MkfBjWTS9qE
Ebben pedig meglepi van: https://www.youtube.com/watch?v=gcq0LxMT68Y
A következő fejezet pedig, még nem tudom, hogy mikor kerül fel, de majd mindenkit értesítek.
HAPPY 5 YEARS ANNIVERSARY!
All the love
xx T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése